درب ضد سرقت

دستور العمل گام به گام امنیتی منزل شما

خانه شما همچون نمایشگاه است

اگر پرده های خود را باز کنید خانه شما همچون نمایشگاه است، به یاد داشته باشید که دزد به راحتی می تواند ببینید که در خانه شما چه اتفاقی می افتد به همین دلیل، پیشگیری از سرقت با روشی ساده و روزمره آغاز می شود.

برای خرید درب ضد سرقت اصفهان اینجا کلیک کنید.

درب ضد سرقت
بررسی داخلی و خارجی محوطه
اطمینان حاصل کنید که شما چیزی در خارج از خانه خود که دزدان می توانند از آن استفاده کنند را در دسترس سارقان قرار نداده اید.نردبان، زیرپایی ،ابزارهای صنعتی برشکاری و…چرا که با وجود این وسیله ها کار برای سارقان بسیار راحت تر خواهد شد.دربهای انباری،زیر زمین ،کارگاه و … را حتماً قفل کنید و از نرده و حفاظ مناسبی برای عدم نفوذ استفاده کنید

مثل یک دزد فکر کنید

تا زمانی که یک درب یا پنجره باز نباشد این اتفاق نخواهد افتاد، چرا که دزدی با فشار دادن یک درب یا پنجره شروع می شود! تمام نقاط ورودی بالقوه ورود مجاز را با دقت بررسی کنید . برای مثال، آیا می توان با بالا رفتن از درختان در نزدیکی دیوار یا استفاده از نرده های بالکن، سطل زباله، تیرهای برق یا گیاهان به طبقات بالا رسید؟

دزد ها اغلب می توانند به راحتی و با استفاده از ابزارهای ساده مانند انبردست، پیچ گوشتی یا اهرم وارد داخل شوند ! بنابراین کار دزدان را تا حد امکان دشوارترکنید، در این صورت آنها احتمالا به سراغ شما نمی آیند و شانس خود را در جای امتحان میکنند.

قفل سیلندر در درب های بیرونی

درب ضد سرقت

اگر میخواهید یک درب کشویی ساده با قفل سیلندر امن تر جایگزین کنید، چند چیز مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

1-عمق قفل درب

2-فاصله بین لنگه دربها و مکانیزم قفل؛ این معمولا 110 یا 72 میلی متر است

3-طول سیلندر باید همان اندازه ضخامت درب باشد؛ این معمولا 60 میلی متر است

اگر درب در حال حاضر یک قفل تک سیلندر داشته باشد، مکانیزم قفل یا قفل شبانه باید حداقل 20 میلی متر باشد.

4- اگر قفل فعلی ،قفل قدیمی است، قفل را می توان به راحتی جایگزین کرد. اگر این امکان پذیر نیست، یک قفل با سایز بزرگتر را انتخاب کنید، به طوری که پیچ های جدید در نقاط مختلف متصل شود.

برای مشاهده محصولات فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت اینجا کلیک کنید.

شکاف قفل بسته

درب ضد سرقت

استفاده از اسلات یا اصطلاحاً قاب فلزی متقابل مانع از دستکاری زبانه های بازشو و سیلندرهای قفل میشود که نصب آن در دربهای چوبی کمک شایانی به امنیت ورودی خواهد داشت.جهت نصب این قابها در مقابل سیلندر باید شکافی هم اندازه شابلن موجود در بسته بندیها ایجاد کنید و توسط پیچ به بدنه اصلی ثابت گردد.

 

نصب پین های ضد سرقت ثابت

درب ضد سرقت

پین های ضد سرقت جهت جلوگیری خارج شدن درب از لولا طی فشارهای دیلم میباشدکه در دربهای ضد سرقت تهران درب بصورت 6 عددی نصب شده،برای اینکه شما هم درب فعلی خود را تقویت کنید بایستی حداقل سه پین ثابت خریداری و در تنه کناری درب بالاتر از لولا نصب کنید وپس از علامت زنی در کنار چهارچوب شکافها و سوراخهایی را قرار داده و سپس قاب پلاستیکی یا فلزی محافظ را با پیچ و چسب نصب کنید معمولاً قطر حفره ها 17 میلیمتر و عمق 20 میلیمتری خواهد داشت که با حد اقل فاصله 10 سانتی متری نصب میگردد.

قفل اضافی

درب ضد سرقت

اگر می خواهید یک درب بیرونی را امن کنید، می توانید یک قفل دوم را در پایین درب نصب کنید ،این قفل به همان شیوه قفل اصلی بصورت روکار برای امنیت بیشتر نصب میگردد در صورتی که برای نصب روکار فضایی نداشته باشد از تنه اصلی و بصورت توکار میتوان استفاده کرد تا قفل اضافی را نصب کرد.

برای مشاهده نمونه پروژه ها انجام شده توسط شرکت تهران اینجا کلیک کنید.

درهای کشویی یا پنجره ها

درب ضد سرقت

اگر درب یا پنجره کشویی دارید، می توانید بر روی آنها قفل سیلندری نصب کنید. این قفل دارای یک پین است که در قسمت کشویی درب یا پنجره ظاهر می شود. هنگامی که قفل سیلندر با یک کلید کار می کند و قفل می شود، درب یا پنجره نمی تواند باز شود.
این سیستم همچنین می تواند در پنجره های سقفی و پنجره های دیواری مانند پنجره های Velux استفاده شود. اکثر مردم امنیت این پنجره ها را فراموش می کنند  که سارق به راحتی میتواند با ابزاری ساده مکانیسم قفل ساده در داخل پنجره سقفی و دیواری را باز کند .

امنیت بیشتر با قفل چند نقطه ای

درب ضد سرقت

قفل های چند نقطه ای یا مولتی قفلهایی است که بصورت مرکزی عمل میکند و مکانیزم اتوماتیک دارد طوری که با قفل کردن کیت اصلی پینهای بالا و پایینی نیز عمل کرده و امنیت درب ها را بالا میبرد

 

قفل گردش چند نقطه ای

درب ضد سرقت

مزیت این قفل ها این است که می توان آنها را بدون تغییرات گسترده ای در درب نصب کرد

قفل مرکزی همانند قفل تک رول نصب میشود. قفل میانی به دو پیچ و مهره توسط دو میله، یکی در بالای درب و دیگری در پایین درب متصل است. شما می توانید این میله ها را به طول مورد نیاز برسانید و سپس راهنماهای میله را وارد کنید
توجه داشته باشید که میله ها باید طولانی تر از درپوش باشد، زیرا وقتی که درب بسته است، آنها باید به مقاصد کلیدی قسمت های بالا و پایین تر منتقل شوند. پین قفل بالا را در بالای قاب درب نصب کنید. سپس، در صورت لزوم، یک شیار در کف را باز کنید تا انتهای میله پایین تر قرار گیرد .در نهایت، بررسی کنید که تمام قسمت های مکانیزم درست کار میکند این سیستم بر عکس سیستم بالایی بصورت روکار میباشد.

نصب شبکه های ایمنی در پنجره های زیرزمین یا انبار

درب ضد سرقت

استفاده  از نرده مقابل پنجره های طبقات پایین تر ،زیر زمین،انباری و با سطح اتصال مناسب مانع از ورود سارقان خواهد شد .قوطی های فلزی و لوله های استیل گزینه مناسبی برای این مورد هستند.

برای خرید درب ضد سرقت رشت و سایر شهر های شمال کشور اینجا کلیک کنید.

چشمی های اپتیکال

درب ضد سرقت

استفاده از چشمی های استاندارد اپتیکال و لنزهای شیشه ای باعث میشود تا دید از داخل واحد به بیرون بدون متوجه شدن افراد بیرونی اتفاق بیوفتد ،برای جلوگیری از سوء استفاده حتما از چشمی های دارای کاور پشتی استفاده کنید تا دید معکوس اتفاق نیوفتد.چشمی های دیجیتال با قابلیت ثبت ذخیره تصویر و مداربسته نیز در بازار موجود میباشد که بسته به بودجه شما قابل خرید و نصب بر روی تمامی دربهاست.ارتفاع استاندارد چشمی تقریبا 165 سانتیمتر میباشد.

قفل ایمنی درب یا زنجیر(قفل پستچی)

درب ضد سرقت

یکی دیگر از گزینه هایی که به شما اجازه میدهد درب به فاصله کمی باز شود تا شخص بیرون از محل را ببینید یا پاکت و نامه ای تحویل بگیرید و از نفوذ شخص جلوگیری میکند.

برچسب ایمنی

درب ضد سرقت

استفاده از برچسبهای ایمنی روی شیشه ها باعث میشود در صورت شکستن شیشه ها خورد  نشوند و بر روی برچسب همانند سکوریت باقی میماند و از نفوذ شخص به دلیل یکپارچه بودن سطح  جلوگیری میکند

صندوقهای ضد حریق و امنیتی

درب ضد سرقت

یک جعبه مقاوم در برابر آتش، مکان خوبی برای محافظت از تمام داشته ها و اسناد خود از آتش و سرقت است ، همچنین به شما اجازه می دهد تا همیشه بدانید که این آیتم ها و اسناد کجا هستند، بنابراین نیازی به جستجو برای آنها نیست، زمانی که به آنها نیاز دارید .اکثر موارد ضد حریق دارای قفل رمزگذاری شده اند برای نصب یک محفظه مقاوم در برابر آتش، شما باید یک محل هوشمندانه را انتخاب کنید، به عنوان مثال، در داخل کمدها و شکاف های دیوار که برای اصول حرفه ای بر اساس دستورالعمل صندوقهای امنیتی میتوان آنها را به دیوار پیچ کرد و با سیمان اطراف آنها را پوشاند تا قابلیت دسترسی نداشته باشد.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *