درب ضد سرقت اصفهان

نمایندگی اصفهان

درب ضد سرقت به دربی گفته می شود که نسبت به دربهای معمولی مقاوم تر بوده و از امنیت بالاتری برخوردار است و با ساخت اینگونه درب ها ضریب نفوذ سارقان به داخل ساختمان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

درب های ضد سرقت برای افزایش ضریب امنیت ساختمان های اداری – منازل مسکونی – سازمانها – کارخانجات و….مورد استفاده قرار میگیرند.

ازویژگی های یک درب ضد سرقت مناسب و استاندارد می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • مجهز به سیستم قفل خودکار
  • مجهز به سیستم هشدار
  • مقاوم در برابر زلزله و آتش سوزی
  • عایق رطوبت و گرما
  • ایمنی بودن در مقابل فشار- برش – اهرم و دستکاری قفل
  • دسترسی آسان
  • وزن بالا

درب ضد سرقت باید به سیستم قفل خودکار مجهز باشد تا به محض بسته شدن درب ،بصورت خودکار قفل شود.

سیستم قفل خودکار درمواقعی که فرد بعد از خروج از محل،فراموش می کند که درب را قفل کرده یا خیر، موجب فراهم کردن امنیت در محل مورد نظر میشود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نصب سیستم هشدار بر روی انواع درب میتوان میزان امنیت را بالا برد.با نصب سیستم هشدار،اگر کسی بخواهد از طریق شکستن درب وارد محل شود،با ارسال پیامی به تلفن همراه، شما بلافاصله از این موضوع باخبر شده و اقدامات لازم را انجام خواهید داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با تهران درب درارتباط باشید.

مجموعه تهران درب از بزرگترین تولیدکنندگان درب های ضد سرقت در ایران است که قصد دارد نمایندگان خود را در استان اصفهان به شما معرفی کند.

شرکت تهزان درب با داشتن سال ها تجربه در امر تولید درب های ضد سرقت مفتخر است که کلیه محصولات و خدمات خود را با بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود در کلیه شهرهای استان اصفهان قرار دهد.

برای خرید از نمایندگی درب ضد سرقت شهرکرد اینجا کلیک کنید.

خلاصه مطلب :

درب ضد سرقت، یک سیستم ایمنی بالقوه برای جلوگیری از نفوذ پذیری ساختمان در برابر سارقین است. درب های ورودی ساختمانی به عنوان اولین مکان برای ورود به ساختمان، با احتمال سرقت بیشتری مواجه هستند. علاوه بر درب های ورودی، پنجره ها نیز به عنوان راه ورود سارقان به ساختمان محسوب می شوند.

درب ضد سرقت، یک سیستم ایمنی بالقوه برای جلوگیری از نفوذ پذیری ساختمان در برابر سارقین است. درب های ورودی ساختمانی به عنوان اولین مکان برای ورود به ساختمان، با احتمال سرقت بیشتری مواجه هستند. علاوه بر درب های ورودی، پنجره ها نیز به عنوان راه ورود سارقان به ساختمان محسوب می شوند. در حال حاضر، تکنولوژی های مدرن و پیشرفته برای تولید انواع درب های ضد سرقت در بازار وجود دارند. این سری درب های صنعتی و ساختمانی از متریال مختلف نظیر شیشه، فولاد و چوب ساخته می شوند.

فناوری های روز دنیا و اصول مهندسی برای تولید انواع درب ضد سرقت به کار رفته است؛ به همین دلیل، نمایندگی های فروش این درب ها ادعا دارند، این محصولات، بهترین نوع درب برای نصب در ورودی ساختمان ها و سایر مکان های تجاری می باشند. نصب درب های ضد سرقت به منزله یک اقدام امنیتی برای محافظت از اموال و اشخاص داخل ساختمان محسوب می شود.

برای خرید درب ضد سرقت رشت اینجا کلیک کنید.

 الزامات فنی برای انواع درب ضد سرقت

 درب های ضد سرقت به عنوان نمونه ای از درب های امنیتی، حداکثر ایمنی را برای ساکنان خانه فراهم می کنند. برای نصب این درب ها از قفل امنیتی با استحکام بالا، یراق آلات و پیچ و مهره با استحکام بسیار عالی استفاده می شود. اکثر تجهیزات فلزی برای نصب درب های ضد سرقت از فولاد مقاوم ساخته شده است. همچنین درب های ضد سرقت در برابر آتش سوزی و حریق، مقاوم هستند.

 مزایای خرید درب ضد سرقت چیست؟

مهم ترین و اولین مزیتی که خرید درب ضد سرقت برای یک ساختمان تأمین می کند، تضمین امنیت ساختمان است. اصولاً درب های ضد سرقت به گونه ای طراحی می شوند که سیستم های هوشمند که در قسمت قفل درب طراحی شده اند بتواند در مواقع ضروری، به سرعت، عمل کنند. همچنین نصب درب های ضد سرقت با قفل هوشمند، مجهز به یک سیستم هشدار دهنده می باشند؛ به این صورت که پس از ورود افراد ناشناس به ساختمان و قفل شدن درب، یک پیامک به مالک ساختمان ارسال می شود؛ به این ترتیب، به راحتی می توانید ورود و خروج افراد ناشناس را در مواقعی که در محل حضور ندارید کنترل کنید.

 خدمات فروش و نصب درب ضد سرقت اصفهان

انواع درب ضد سرقت که از متریال مختلف در طرح ها و مدل های متفاوت ساخته شده است، برای نصب در ورودی ساختمان ها مسکونی و اداری مناسب هستند. این درب ها با فناوری پیشرفته تولید شده اند و مجهز به سیستم های هوشمند برای جلوگیری از ورود سارقان به ساختمان بوده و همچنین از استحکام و دوام بالایی برخوردار هستند. در حال حاضر، شرکت تهران درب به عنوان تامین کننده انواع درب ضد سرقت اصفهان در حال فعالیت می باشد که محصولات خود را با بهترین کیفیت در سطح شهر اصفهان و مناطق اطراف به مشتریان، ارائه می دهد.

با خرید درب ضد سرقت از مجموعه  تهران درب می توانید علاوه بر خرید یک محصول ایده آل و تامین امنیت اموال شرکتی و همچنین محافظت از ساکنین خانه، از خدمات مشاوره خرید و همچنین پشتیبانی مشتریان بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت درب ضد سرقت و همچنین خدمات خرید درب های امنیتی کارشناسان این مجموعه در شهر اصفهان تماس بگیرید

مدل درب ضد سرقت اصفهان

درب ضد سرقت فلزی اصفهان

فروشگاه درب ضد سرقت اصفهان

درب ضد سرقت اصفهان قیمت

درب های ضد سرقت اصفهان

نمایندگی درب ضد سرقت اصفهان