تقویت درب منزل و آپارتمان

تقویت درب منزل

سارقین بیشتر از چه طریقی وارد خانه شما میشوند؟شاید پاسخ به این سؤال ، شما را شگفت زده کند.سارقان از طریق دودکش و یا پنجره شما وارد نمی شوند ، بیشتر آنها خیلی ساده از طریق درب منزل وارد خانه شما می شوند.شاید باورش برای شما سخت باشد ، اما آمار این را ثابت می کند.

ایمن سازی خانه با نصب درب ضد سرقت و هم چنین سیستم های امنیتی ، راهی عالی برای جلوگیری از ورود سارقین است.

بهترین مکان برای شروع ایمن سازی محیط ، تمرکز روی خط دفاعی اول شماست:درهای خارجی.آیا درب شما به اندازه کافی ایمن هست تا از ورود سارقین محافظت کند.یکی از بهترین راه ها برای به حداکثر رساندن امنیت خانه این است که مطمئن شوید درب های شما با حداکثر توانایی کار می کنند.

مسئله ای که در بسیاری از خانه ها مشاهده می کنیم ، استفاده از درب داخلی در یک قسمت ورودی خارجی است.

درب داخلی دری است که به احتمال زیاد از آن برای اتاق خواب یا سرویس بهداشتی خود استفاده می کنید.این درهای هسته توخالی معمولاً از روکش نازکی با مرکز توخالی ساخته می شوند.آنها برای حفظ حریم خصوصی طراحی شده اند ، نه برای امنیت.می توانید بهترین قفل های دنیا را روی درب توخالی قرار دهید ، اما فایده ای نخواهد داشت.بنابراین هر درب خارجی توخالی را با درب ضد سرقت کرج جایگزین کنید.اینها در برابر حملات سارق بسیار مقاوم تر خواهند بود.

تقویت درب منزل

انتخاب ماده مناسب برای درب منزل شما          

مواد درب منزل نقش اساسی در امنیت خانه شما دارد.اگر یک درب هسته ای محکم داشته باشد ، شکستن آن با زور بسیار دشوارتر می شود.توصیه می شود از درهای با هسته های جامد برای فضای بیرونی منزل شما استفاده شود ، زیرا در بیشتر مواقع ، توجه سارقان بیشتر به درهای خارجی است.

انتخاب قفل مناسب برای درب منزل شما

هرچقدر تعجب آور به نظر برسد ، بسیاری از سرقت ها برای خانه هایی اتفاق می افتد که قفل آنها بی کیفیت است.اگر میخواهید امنیت بالایی در خانه خود برقرار کنید ، از قفل مناسب و با کیفیتی استفاده کنید.

هنگام جستجوی بهترین قفل ، مهم است که کیفیت را نسبت به قیمت انتخاب کنید.مهم است که به دنبال قفلی باشید که تا از شما و اموال به اندازه کافی محافظت کند.

درب منزل شما ممکن است از محکم ترین موادی که برای انسان شناخته شده ، ساخته شده باشد.با این وجود ، اگر قفل درب زیر سطح باشد ، درب شما به راحتی توسط سارقان باز می شود.

پنجره خیلی نزدیک به درب شما است     

این نکته را بخاطر بسپارید که وقتی یک سارق نمی تواند از در شما وارد شود ، در مرحله بعدی پنجره های شما را امتحان می کند.اگر پنجره ای در منزل خود دارید که خیلی نزدیک به درب ورودی شماست ، با یک مشکل بالقوه روبرو هستید.اگر یک سارق شیشه درب منزل شما را بشکند ، تنها کاری که باید انجام دهد این است که دست دراز کنند و انگشت شست را بچرخاند تا در شما باز شود!

بهترین کار این است که یک میله یا توری را روی پنجره های نزدیک درب منزل خود قرار دهید.

نکته:قبل از نصب میله های پنجره ، با کد آتش نشانی ایالت خود مشورت کنید تا از قانونی بودن آن اطمینان حاصل کنید.در بعضی از مناطق کشور ممکن است ممنوعیت قرار دادن میله روی پنجره های اتاق خواب را داشته باشید.این امر به این دلیل است که در صورت آتش سوزی ، آتش نشانان می توانند شما را نجات دهند.

تقویت درب ضد سرقت آپارتمان

یکی از مهمترین جنبه های هر خانه درب های آن است.درها نقش اساسی در امنیت خانه ها دارند ، زیرا در اصل اولین نقطه تماس با هر کسی است که می خواهد وارد خانه شما شود.بعضی از مردم درها را به عنوان بیانیه شخصی می دانند ، در حالی که دیگران آنها را فقط به عنوان وسیله ای برای محافظت از هر چیزی در خانه خود می دانند.

درب دروازه است و محکم و ایمن نگه داشتن آن دروازه ، عامل اصلی حفظ امنیت استثنایی در خانه است.استفاده از آلارم ، سنسور حرکت ، دوربین های نظارتی و بویژه نصب درب ضد سرقت زاهدان ، همه راه هایی برای حفظ امنیت خانه شما هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *