تاریخچه درب ضد سرقت

رفت و آمد در ساختمان ها از طریق درب ها صورت می گیرد.

درب از طریق لوله به چهارچوب متصل شده و جهت راحتی در باز و بسته شدن آن از دستگیره استفاده میشود.

ساختار درب ها در گذشته با آن چیزی که امروزه می بینیم کاملا متفاوت است.

اولین درب های ساخته شده به دست بشر از جنس چوب بوده اند.اما امروزه به غیر ازچوب از متریال های مختلفی مانند پی وی سی ، آهن ، شیشه ، آلومینیوم و غیره برای ساخت انواع درب استفاده می شود.

درب چوبی قدیمی

هم اکنون نیز به دنبال راهکارهای جدید سارقان برای بازکردن انواع قفل و ورود به ساختمان ها ، دربهایی تولید شده اند که  ساختارشان با درب های معمولی کاملا متفاوت بوده و از ضریب امنیتی فوق العاده بالایی برخوردارند.به طوری که با اختراع این دربها ضریب نفوذ سارقان به داخل ساختمان بسیار پایین آمده است.

این نوع از درب به نام درب ضد سرقت شناخته شده است.

اولین کشور تولید کننده درب ضد سرقت کشور ایتالیا بوده است.بعد از آن  نیز، کشور ترکیه در زمینه تولید درب ضد سرقت فعالیت خود را آغاز کرد و برای اولین بار درب ضد سرقت تک قفل ترک را تولید نمود.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی،کشور ترکیه در زمینه ساخت انواع درب ضد سرقت پیشرفت های بسیار زیادی کرد ، به طوری که امروزه درب ضد سرقت ترک به عنوان با کیفیت ترین نوع درب ضد سرقت درجهان شناخته شده است.

به مرور زمان ، برخی از افراد برای دستیابی به سود،اقدام به وارد کردن درب ضد سرقت از کشور ترکیه و چین به کشور ایران نمودند و این گونه دربهای ضد سرقت به مرور زمان به بازار داخلی کشور ما نیز راه پیدا کردند.

درب ضد سرقت ایرانی

با گسترش ساخت و ساز در کشورمان،عده ای نیز اقدام به ساخت و تولید داخلی چنین دربهایی نمودند و توانستند درب ضد سرقت را با امنیت و کیفیت بالایی تولید کرده و به فروش برسانند.

درب ضد سرقت ایرانی در مقایسه با درب ضد سرقت ترکیه‌ای قیمت مناسب تری داشته و در مقایسه با درب ضد سرقت چینی و سایر کشورها از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

بعلاوه درب ضد سرقت ایرانی طرح ها و مدل های بسیار متنوعی داشته و از این جهت توانسته طیف گسترده ای از مشتریان بازار ایران را به خود اختصاص دهد.

جهت ارتباط با نمایندگی درب ضد سرقت شهرکرد کلیک کنید.

نمایندگی درب ضد سرقت شهرکرد

شرکت تهران درب نیز یکی از تولید کنندگان درب ضد سرقت در ایران است که توانسته با استفاده از نیروهای با تجربه و تجهیزات مدرن و کامل محصولات با کیفیتی را با قیمت مناسب در طرح های متنوع تولید کند،بطوریکه محصولات این شرکت به صورت کامل توانایی رقابت با محصولات وارداتی شرکت های خارجی را دارد.

این شرکت در سراسر کشور نمایندگی دارد که شما براحتی میتوانید به نمایندگی این شرکت در شهر خود مراجعه کرده و محصول موردنظر خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

جهت ارتباط با نمایندگی درب ضد سرقت اصفهان کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *