بررسی یراق آلات درب ساختمان

در این مقاله میخواهیم به بررسی یراق آلات و لوازم جانبی مورد استفاده در درب های ورودی ساختمان ها بپردازیم.اگر مایل هستید تا در این زمینه اطلاعات مفیدی کسب کنید ، حتما این مقاله را تا پایان بخوانید.

یراق آلات وسایلی هستند که برای راحت تر کردن کارهایمان از آنها استفاده میکنیم.درب و پنجره از جمله اجزای ساختمان هستند که نصب یراق آلات روی آنها ،در کارکرد آنها ، نقش بسیار مهمی ایفا میکند.

دستگیره ، سیلندر ، لولا ، اسپانیولت ، چشمی ، قفل ، شب بند و ضربه گیر از لوازم جانبی انواع درب ساختمان هستند که در ادامه توضیح مختصری در مورد هر کدام خواهیم داد.

دستگیره درب

دستگیره درب

در درب های ساختمان از دستگیره ها با ابعاد و اشکال با کیفیت های متفاوتی استفاده میشود.در انتخاب دستگیره درب ضد سرقت اصفهان ، باید به کیفیت آن اهمیت زیادی داده شود ، چون دستگیره جزء قسمت های پر استفاده است و کیفیت آن در طول عمر مفید آن تاثیر زیادی دارد.

علاوه بر کیفیت دستگیره ، باید به زیبایی آن نیز توجه شود ، چون زیبایی لوازم جانبی و یراق آلات ، نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان خواهند داشت.به عنوان مثال با انتخاب رنگ دستگیره درب متناسب با رنگ درب و حتی متناسب با سایر لوازم داخلی ساختمان ، میتوان زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان را دو چندان کرد.

دستگیره های درب ساختمان به دو دسته کلی ، دستگیره پلاک یا یک تکه و دستگیره روزت یا دو تکه تقسیم بندی میشوند.

قفل درب

انواع قفل

جهت ایجاد امنیت دردرب ورودی ساختمان ها ، از انواع قفل استفاده میشود.بطور کلی میتوان گفت که قفل و دستگیره جزء لوازم جدا نشدنی از درب ورودی ساختمان ها هستند.

امروزه با توجه به افزایش آمار سرقت ، بجای قفل های معمولی و قدیمی از قفل ضد سرقت استفاده میشود.قفل ضد سرقت قفلی است که بر روی درب ضد سرقت شهرکرد نصب میشود و با قفل های معمولی کاملا متفاوت است.قفل ضد سرقت در دو نوع هوشمند و کلیدی ساخته میشود.

قفل های هوشمند قفل هایی هستند که نیاز به کلید نداشته و اساس کار آنها با استفاده از اثر انگشت و یا کارت میباشد از این جهت با استفاده از این قفل ها میتوان امنیت بیشتری در ساختمان ها ایجاد کرد.

قفل شب بند

قفل شب بند

قفل شب بند یکی از جدیدترین قفل های ساخته شده دست بشر است که از آن در هر مکانی جهت ایجاد امنیت میتوان استفاده کرد.قفل شب بند نوعی قفل قابل حمل است که هر موقع بخواهیم میتوانیم آن را نصب کرده و هر موقع بخواهیم، دوباره آن را باز میکنیم.با استفاده از یراق آلاتی مثل قفل شب بند و قفل ضد سرقت میتوان ضریب امنیت انواع درب را افزایش داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *