نگهداری و مراقبت از درب ضد سرقت

نگهداری و مراقبت از درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت در انواع ساختمانهایی که ایمنی و امنیت در آنها مهم است نصب می شوند.درب های ضدسرقت با درب های معمولی متفاوت هستند و حتی از آنها ضخیم ترند.نصب درب ضد سرقت با کیفیت ، ارزش سرمایه گذاری را دارد ، اما بدون تعمیر و نگهداری مناسب همه چیز می تواند بی فایده باشد.بنابراین برای اطمینان از امنیت خانه شما ، نگهداری و مراقبت منظم از آنها ضروری است.برای حفظ و زیبا نگه داشتن درب ضد سرقت ساری مانند روز اول نصب ، این دستورالعمل های نگهداری را دنبال کنید.درب های خانه شما فقط با کمی مراقبت مناسب ، تا آنجا که ممکن است دوام خواهند داشت.

نگهداری درب ضد سرقت

  • اگر متوجه شدید که درب شما زمان باز و بسته شدن صدای جیر جیر می کند ، می توانید لولاها را روغن کاری کنید تا صدا از بین برود.
  • بهترین روش برای تمیز کردن درب ها این است که یک محصول پاک کننده ملایم را روی آن اسپری کنید و آن را پاک کنید.شستن درب بطور کامل با آب ، توصیه نمی شود.اگر اینکار را کردید درب را با استفاده از یک حوله نرم بلافاصله خشک کنید تا از نشستن آب که باعث زنگ زدگی در آینده می شود ، جلوگیری کنید.

بازرسی از نظر خسارت

مانند همه چیز در زندگی ، درب خانه شما نیز از خراشیدگی در امان نیست.درب ها بیش از هر چیز دیگری در خانه شما استفاده می شوند ، در نتیجه بیشتر مستعد آسیب و خراشیده شدن هستند.هرچه درب ضد سرقت بیشتر مورد اصابت قرار گیرد ، سریعتر فرسوده می شود و در معرض آسیب قرار می گیرد.به همین دلیل است که همه صاحبان خانه باید به طور منظم درب امنیتی خود را بازرسی کنند و همچنین قاب ، لولا و قفل درب را بررسی کنید.غالباً ، این مناطق نادیده گرفته می شوند و فرسوده می شوند و شما را با یک معضل بزرگ مواجه می کنند.

جایگزینی قفل ها و دستگیره های آسیب دیده

اگر درب منزل شما بیش از 10 سال است که استفاده می شود ممکن است زمان تعویض برخی از قطعات آن رسیده باشد.قفل ها ، دستگیره ها و لولاها سرانجام فرسوده می شوند ، که این امر بر روی مکانیسم های کارکرد درب تأثیر می گذارد.بنابراین باید قطعات جدید را جایگزین آنها کنید.

نحوه مراقبت از درب های ضدسرقت

تمیز کردن

درب ضد سرقت همدان ، مزایای بسیاری را به همراه دارد ، از این رو مهم است که به خوبی حفظ شود.مانند هر وسیله دیگری اگر از آنها به درستی مراقبت کنید ، ماندگاری بیشتری خواهند داشت.اگرچه ممکن است اکثر افراد این موضوع را در نظر نگیرند ، اما تمیز کردن منظم درب های ضد سرقت ، آنها را همیشه در شرایط عالی نگه می دارد.

برای اطمینان از نگهداری درب ضد سرقت گرگان ، مرتباً آنها را تمیز کنید.بهتر است حداقل یک بار در ماه آنها را تمیز کنید ، زیرا این امر از جمع شدن هرگونه آلودگی روی سطح جلوگیری می کند.تمیز کردن و نگهداری درب ها هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت و یا به تجهیزات خاصی نیاز ندارید.

برای تمیز کردن نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • از مواد شیمیایی استفاده نکنید.
  • از پاک کننده های خشن استفاده نکنید.
  • از برس های خشن یا پارچه های ساینده یا اسفنج استفاده نکنید.

در حالی که در حال تمیز کردن درب و خشک کردن درب هستید ، زمان مناسبی برای انجام تعمیر و نگهداری است.تمام درهای امنیتی نیاز به برخی از تعمیرات قفل ها و سایر قطعات متحرک دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *