آیتم های تاثیر گذار در انتخاب درب امنیتی

آیتم های تأثیر گذار در انتخاب درب امنیتی

امروزه با توجه به گسترش تولید کننده های این محصول و نیز تنوع بالای متریال مصرفی چند نکته را باید در تصمیم گیری برای خرید رعایت نمود تا منجر به انتخاب محصولی با کیفیت با ارزش خرید بالا باشد.

همیشه مقایسه ظاهری در قدم اول اتفاق می افتد اما بایستی بقیه آیتم ها را نیز در نظر گرفت. تنوع بالای متریال ها و عدم تشخیص اصالت برخی متریال ها توسط خریدار گاها منجر به انتخاب اشتباه میگردد که در زیر به برخی آیتم های ملموس و قابل مشاهده جهت بررسی و مقایسه میپردازیم.

ام دی اف مصرفی برای رویه درب ها :

ام دی اف ها با تنوع و ضخامت متنوع استفاده میگردد که بررسی این مورد در قیمت تمام شده محصول بسیار تاثیر گذار است. ام دی اف های چینی ، ایرانی و ترک با ضخامت های 5 و 8 و 10 میلی متر در رویه اصلی استفاده میگردد که مرغوب ترین آنها ام دی اف ترک میباشد و به دلیل درصد تراکم بالا عملیات پرس روکش طبیعی و رنگ نهایی بسیار با کیفیت بالایی صورت می پذیرد. توجه داشته باشید که ضخامت 8 میل آن برای رویه نهایی توصیه میگردد.

استفاده از ورق های ایرانی با ضخامت های پایین یا چینی در طول مدت استفاده مشکلاتی از قبیل ترک در رویه و رنگ ایجاد میکند و کیفیت لازم جهت برجسته سازی یا وکیوم را ندارند.

ضخامت ورق فلزی:

ورق های فلزی استفاده شده در این دسته محصولات شامل ورق داخلی-ورق چارچوب و ورق دور لنگه میباشد که بایستی به دقت بررسی گردد چرا که در وزن نهایی و نفوذ ناپذیری بسیار تاثیر گذار است.

معمولا ورق های بیرونی و دور چارچوب نبایستی کمتر از 1.5 میلی متر باشد چرا که ضخامت کمتر به دلیل حمل لنگه دچار تنش و کشش شده و در طول مدت استفاده ممکن است باعث افتادگی لنگه گردد. ورق های داخلی درب ها نبایستی کمتر از 0.8 میلی متر بوده تا در صورت تخریب رویه درب عرشه فولادی داخلی مانع ورود گردد. در محصولات تهران درب یک سوم درب به صورت دوبل ورق فلزی 0.8 برای حفاظت بیشتر قفل و یراق آلات استفاده میشود تا در صورت تخریب رویه سارقان نتوانند  سیستم قفل اصلی را تخریب و از کار بیندازند. ورق های دورلنگه هم بسیار مهم بوده و ضد دیلم بودن درب ها به آنها بستگی دارد.

هنگام بررسی قبل از خرید حتما این مورد را مد نظر قرار دهید که ورق دور لنگه بایستی به صورت دوبل و له شده باشد و ضخامت آن نباید کمتر از 1.2 میل باشد.

این ضخامت استاندارد باعث میشود تا وقتی لنگه روی چارچوب قرار گرفته ارتعاشی در سرتاسر درب هنگام باز و بسته شدن به وجود نیاد و همینطور با ابزارها و دیلم ها قابل خم و دستکاری نباشد.

نوع قفل و یراق آلات:

تنوع بالای قفل های موجود در بازار و اختلاف قیمت بسیار بالای آنها مورد بعدی است که خریدار بایستی به دقت این موارد را از فروشنده بخواهد.

دسته بندی قفل های موجود با توجه به کیفیت بالا به پایین شامل قفل های ایتالیایی ترک، ایرانی و چینی است ، که قفل های ایتالیایی با توجه به عدم واردات و قیمت تمام شده بالا توجیهی برای خرید ندارد ولی جایگزین آنها و نمونه ترک با برند کاله یکی از بهترین و با کیفیت ترین قفل های موجود در بازار است. با توجه به این موضوع نمونه های تقلبی این برند هم در بازار موجود میباشد لذا جهت راهنمایی در این خصوص و تفاوت های اصلی و تقلبی حتما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. قفل های ایرانی و چینی نیز در رده بعدی قرار میگیرند که با توجه به قیمت و کیفیت با توجه به تجربه مصرف کنندگان و عدم رضایت آنها در این رده توصیه نمیگردد.

تعویض قفل درب ضد سرقت

آیتم های تأثیر گذار در انتخاب درب امنیتی

تمامی محصولات شرکت تهران درب با قفل اصلی کاله و 5 سال ضمانت تعویض به مشتریان ارائه میگردد.

بررسی متعلقات تاثیرگذار:

وجود قفل پست چی در لنگه و چارچوب درب یکی از آیتم هایی است که در محصولات تهران درب همیشه استفاده شده و به دلیل هزینه دار بودن و مراحل مختلف در تولید برخی از شرکت ها آن را کلا از کلاف ها حذف میکنند. این مورد دقیقا همانند زنجیرهای قدیمی درب ها منتها به صورت مخفی عملی میکند و در صورت بسته بودن درب بیشتر از 10 سانتیمتر باز نخواهد شد.

تعداد پین های ثابت در جهت مخالف قفل نیز در امنیت بسیار تاثیر گذار است چرا که باعث میشود در صورت فشار یا برش از قسمت لولا لنگه درب همچون درب گاوصندوق در جای خود ثابت میماند و باز نمی شود که در محصولات شرکت تهران درب 3 جفت از این پین ها برای استحکام مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگیره های داخلی و بیرونی و همچنین نوار درزبند جزو مواردی است که بر روی محصول بایستی مشتری تحویل بگیرد و به جز دستگیره های سفارشی و خاص فروشنده نبایستی هزینه جداگانه بابت این محصولات دریافت کند. شما میتوانید جهت خرید و مشاوره رایگان در این خصوص با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *